برای تو...

خداوندا!

 

تقدیرم را زیبا بنویس

 

کمکم کن آنچه را که تو زود می خواهی من دیر نخواهم

و

آنچه را که تو دیر می خواهی من زود نخواهم

 

                                        دکترعلی شریعتی



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:14---16 آبان 1392
سلام مريم جان
ممنون كه سرزدي مطالب وبلاگت خيلي زيباو تاثير گذارن موفق باشي


حمید رضا
ساعت11:26---1 آبان 1392
عرض سلام و ادب... ممنون بابت لطفی که به وب و نوشته های بنده داشتین... بی تعارف عرض می کنم... نوشته هایی که نوشتین یا انتخاب کردین برای نوشتن و ثبت تو وبتون بسیار زیبان و تأمل برانگیز... موفق باشید و پیروز...
پاسخ:مرسی نظر لطفتونه


محیا
ساعت10:25---23 مهر 1392
الهی آمین...

رویا
ساعت17:21---21 مهر 1392
سلام مریم جان
وب شما هم عالیه
موفق باشی اجی
آهنگهای وب من به صورت تصادفی هستند
نمیدونم منظورت کدومشون بود ..اگه لطف کنی بهم بگی کدوم آهنگه بهت میگم ابجی
باز هم منتظرت هستم حتما سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:, ] [ 12:52 ] [ مریم ] [ ]