دلم پرواز میخواهد...

برای تو...

دلم پرواز میخواهد...

از این تکرار ساعتها
از این بیهوده بودنها
از این بی تاب ماندنها
از این تردیدها
نیرنگها
شکها
خیانتها
از این رنگین کمان سرد آدمها
و از این مرگ باورها و رویاها
پریشانم
دلم پرواز میخواهد



نظرات شما عزیزان:

آنه شرلی
ساعت23:11---23 ارديبهشت 1392
سلام شعری درباره خیانت دوست هم بگذار ممنون


آنه شرلی
ساعت23:08---23 ارديبهشت 1392
سلام تحت تاثیر شعر زیبایت قرار گرفتم دلم پرواز می خواهد

اگه شعر خودتونه می تونم استفاده کنم

مرسی

وبت عالیه
شعر که از خودم نیست ... خواهش میکنم میتونید استفاده کنید مشکلی نداره


هدهد
ساعت22:23---9 ارديبهشت 1392
راستي, بيا با هم بپريم! من يكم بلدم. اما نميتونم خيلي بالا برم. تو بلدي, ياد منم بدي?


هدهد
ساعت22:16---9 ارديبهشت 1392
سلام
خودت گفتي? عاااااااالي بود يعني!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, ] [ 22:28 ] [ مریم ] [ ]