پرواز...

برای تو...

پرواز...

وقتي راه رفتن آموختي، دويدن بياموز


و دويدن که آموختي ، پرواز را


راه رفتن بياموز، زيرا راه هايي که مي روي جزيي از تو مي شود و سرزمين هايي که مي پيمايي بر مساحت تو


اضافه مي کند


دويدن بياموز ، چون هر چيز را که بخواهي دور است و هر قدر که زودباشي، دير


و پرواز را ياد بگير نه براي اينکه از زمين جدا باشي، براي آن که به اندازه فاصله زمين تا آسمان گسترده شوی


من راه رفتن را از يک سنگ آموختم ، دويدن را از يک کرم خاکي و پرواز را از يک درخت


بادها از رفتن به من چيزي نگفتند، زيرا آنقدر در حرکت بودند که رفتن را نمي شناختند


پلنگان، دويدن را يادم ندادند زيرا آنقدر دويده بودند که دويدن را از ياد برده بودند


پرندگان نيز پرواز را به من نياموختند، زيرا چنان در پرواز خود غرق بودند که آن را به فراموشي سپرده بودند


اما سنگي که درد سکون را کشيده بود، رفتن را مي شناخت


کرمي که در اشتياق دويدن سوخته بود، دويدن را مي فهميد


و درختي که پاهايش در گل بود، از پرواز بسيار مي دانست


آنها از حسرت به درد رسيده بودند و از درد به اشتياق و از اشتياق به معرفت



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت8:50---29 بهمن 1391
گــاهــی وقــتــهــا مــجــبــوری اَحــمـق بــاشـی !

رویِ کــاغـَـذ مــیــنــویــســم دَســتــهــایِ تـــُـو . . .

و رویِ آن دســت مــیــکــشــم . . . !!!


محمد
ساعت13:06---27 بهمن 1391
سلام.از اینکه به وبلاگ من سر زدید ممنون

وبلاگ زیسبایی دارید قالب زیبا و متن های جالب امیدوارم همیشه موفق باشید

من وبلاگتو رو با نام:
پاسخ:ممنون


saman
ساعت15:42---17 بهمن 1391
وب قشنگی داری من لینکت کردم
پاسخ:ممنون


رضا
ساعت14:48---17 بهمن 1391
ممنونم تو هم وبلاگ خوبی داری


پاسخ:ممنون از نظرت


رضا
ساعت18:55---16 بهمن 1391
سلام خوبی دوس داشتی منو لینک کن http://zange_eshgh.loxblog.com/



ممنونم از نظرتم تو وبلاگم
پاسخ:خواهش میکنم


سيب سرخ
ساعت0:03---16 بهمن 1391
اوه چه قدره فلسفي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, ] [ 16:54 ] [ مریم ] [ ]