خدا را دوست دارم چون... (به سبک کامپیوتری)

برای تو...

خدا را دوست دارم چون... (به سبک کامپیوتری)

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه می گذارد هر جایی که می خواهم Invisibel بروم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تلفنش همیشه آنتن می دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت پیغام no response to نمی دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هرگز گوشی اش را خاموش نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه من را برای خودم می خواهد، نه خودش

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه نامه هاش چند کلمه ای بیشتر نیست، تازه spam هم تو کارش نیست

خدا را دوست دارم ، بخاطر اینکه وسط حرف زدن نمی گوید، وقت ندارم، باید بروم یا دارم با کس دیگری حرف می زنم

دا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه جزء friend هام می ماند و من را delete و ignore نمی کند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه اجازه، undo کردن را به من می دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه شماره اش همیشه در شبکه موجود است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه وقت دارد حرف هایم را بشنود

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه فقط وقت بی کاریش یاد من نمی افتد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه می توانم از یکی دیگر پیشش گله کنم، بگویم که ….

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه پیشم می ماند و من را تنها نمی گذارد، دوست داشتنش ابدی است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه می توانم احساسم را راحت به آن بگویم، نه اصلا نیازی نیست بگویم، خودش

میتواند نگفته، حرف ام را بخواند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه به من می گوید دوستم دارد و دوست داشتنش اش را مخفی نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت ویروسی نمی شود و همیشه سالم است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچوقت نیازی نیست براش BUZZ بدهم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه آهنگ حرف هاش همیشه من را آرام می کند


نظرات شما عزیزان:

سيب سرخ
ساعت20:45---6 بهمن 1391
قلبات چقده خوشملن...پاسخ:منم دلم تنگ شده عزیزم ، موفق باشی تو امتحانات

یه پسر بامزه
ساعت15:05---30 دی 1391


______________&&&____&&&

______________&&&____&&&

______________&&&____&&&

______________&&&____&&&

______________&&&____&&&

&&&&&&&______&&&____&&&

&&&&&&&______&&&____&&&

_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&

_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&

&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&

&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&

_______________________________&&&________&&&

______________________________&&&&&&&&&&&&&

______________________________&&&&&&&&&&&&



&&&

&&&______&&&&&______&&&&&&&

&&&______&&__&&_____&&&&&&&

&&&&&&&&&&&&&_____ &&&

__________&&&________&&&

__________&&&________&&&&&&&

____&&____&&&_______&&&&&&&

____________&&&

_____________&&&

______________&&&&

پاسخ:قابلی نداشت گلم


سيب سرخ
ساعت23:59---27 دی 1391
حقا كه اهل كامپيوتري...پاسخ:ممنون از اظهار نظرت عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, ] [ 18:36 ] [ مریم ] [ ]