برای تو...


روزی مجنون از روی سجاده شخصی عبور کرد.مرد نماز را شکست و گفت : مردک در حال راز و نیاز با خدا بودم برای چه این رشته را بریدی ؟


 

مجنون لبخندی زد و گفت : عاشق بنده ای بودم و تو را ندیدم تو عاشق خدا بودی چطور مرا دیدی.

 



نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت16:11---25 اسفند 1391
سلام
خیلی وب نازی داری
من لینکت کردم


HamidJC
ساعت14:25---11 بهمن 1391
webet kheyli khobe hamchenin matalebesh ham zibast khoshal misham be web manam ye sar bezanid ba bache ha yadeton nare ha www.bo2bikar.mahtarin.com

سيب سرخ
ساعت22:20---10 بهمن 1391
سلام.عيدت مبارك[گل]
پاسخ:ممنون عزیزم


saman
ساعت12:19---7 بهمن 1391
salam azizam man az webet kheyli khosham umad vase haminam linket kardam
to ham pisham bia...


مهسا
ساعت12:02---7 بهمن 1391
سلام وبلاگ جالبی داری به منم سری بزن با یه ترفند ازایرانسل اپ هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, ] [ 11:28 ] [ مریم ] [ ]