خداوندا...

برای تو...

خداوندا...

                                                                      خداوندا: 

تو ميداني که من دلواپس فرداي خود هستم... 
 
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را...
 
مبادا گم کنم اهداف زيبا را...
 
دلم بين اميد ونا اميدي ميزند پرسه... 
 
مي کندفرياد، 
 
ميشودخسته،
 
الهی با تومیبالم به خود ، همراه من باش... 
 


نظرات شما عزیزان:

سمیرا و رضا
ساعت12:29---26 مهر 1391
دیــروز
تــازهـ فهمیــدمـ
در چهـ بلنــداییـ ، آشیــانهـ داشتمـ
وقتیــ از چشمهــایـتــ افتــادمـ
هنـوز دستـ و پای دلمـ درد میکنــد
چهـ سختــ استــ شکستنــ
امــآ هنــوز همـ
دوستتــ دارمـ...............
سلاممممممممممم
ما اوممدیمممممممممممممممم


سمیرا و رضا
ساعت12:26---26 مهر 1391
می بخشم کسانی را که هر چه خواستند
با من
با دلم
با احساسم کردند
... و مرا در دور دست خودم رها کردند
پروردگارا به من بیاموز
آهی نکشم
برای کسانیکه دلم را شکستند

سلام
ما اومدیم
سر بزنننننننننننن


ساعت22:03---23 مهر 1391

من عاشق صداي بارونم و اين آهنگت منو خيلي آروم مي كنه....


خودمم همینطور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, ] [ 15:27 ] [ مریم ] [ ]